حسن فایل

۸۰ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه13

گذشته و حال جمشید آموزگار

جمشید آموزگار از جمله سیاستمدارانی است که هم خود او و هم پدرش اکثر سالهای عمر را در خدمت رژیم پهلوی سپری کرده اند. آموزگار در چهارم تیر 1302ش در تهران متولد شد. پدرش حبیب الله خان که از قضات وزارت عدلیه رضاخان بود، هم در دوران سلطنت رضاخان و هم در دوره محمدرضا پهلوی عهده دار مسئولیتهای مهمی بود؛ در مجلس مؤسسان عضویت داشت و در دوره های دوم و سوم مجلس سنا از اعضای آن بود. مدتی هم در کابینه حسین علاء وزیر فرهنگ بود.

جمشید آموزگار دوران ابتدایی و متوسطه را در تهران گذراند. تحصیلات دانشگاهی جمشید آموزگار با جنگ دوم جهانی همزمان شد و او تحصیلات خود را در تهران رها کرد و راهی امریکا شد و در رشته مهندسی راه و ساختمان در دانشگاه « کرنل » Cornnell ادامه تحصیل داد. پس از اخذ کارشناسی



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

تحقیق آماده در مورد اعتیاد فحشا و ایدز در جامعه ایرانی. این تحقیق آماری اجتماعی به بررسی و تحلیل آمار تکان دهنده افراد جامعه که در معضل اعتیاد و فحشا گرفتار هستند می پردازد.

تعداد صفحه : 8 صفحه {فونت بی نازنین 14 ، فاصله سطر 1/15}

آماده برای چاپ



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
آشنایی

آشنایی با گـرافیــک

اهداف تحقیق

اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق

سئوالات تحقیق

تعریف اصطلاحات و واژه ها

10 صفحه



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه23

فهرست مطالب

  • خودکامگى حکومت پدرسالار

هدایت، بوف کور و ناسیونالیسم

لیبرالیسم سیاسی کانت

  • ایده هاى پیشینى عقل عملى
    از سپیده دم تاریخ اندیشه سیاسى تا روزگار ما اندیشه وران و فیلسوفان هر دوره اى از اصل هایى سخن به میان آورده اند که هر چند در بنیاد داراى اشتراک و همسانى بوده اند، اما بحث ها و تفسیر هاى گوناگون و متفاوتى را برانگیخته اند. این اصل ها اندک و انگشت شمارند، اما مباحثه و مشاجره بر سر آنها تا آن مایه ژرف و پردامنه است که کاوش در اقیانوسى مواج، کف آلود و بیکران را همانند تواند بود. در درازناى تاریخ انسان به عنوان موجودى خردورز هیچ گاه از اندیشه آزادى، برابرى، استقلال، عدالت و امنیت فارغ نبوده است. آشکار است که این اصل ها به معنى واقعى کلمه براى انسان ارزش فرعى و دست دوم نداشته اند، بلکه تا آن مرتبه والا و بلند پایه بوده اند که بدون در نظر گرفتن آنها گویى انسان از گوهر انسانى خویش تهى مى شود و دیگر نمى توان او را موجودى خردمند، اندیشه ور و انتخاب گر دانست.

انسان خردمند، آزاد و انتخاب گر، نمى تواند در قفس وضع طبیعى براى همیشه باقى بماند. در واقع چنین قفسى سزاوار چنین مرغ خوش الحانى نیست. پس باید دیر یا زود از این قفس رهایى یابد و رهسپار گلستانى شود که شایسته و درخور اوست. این گلستان، البته « گلشن رضوان» نیست که حافظ بزرگ، انسان را مرغ نغمه پرداز آن مى داند؛ بلکه جامعه مدنى است که انسان در آن جاى مى گیرد تا بتواند در سایه سار امنیت و رفاه، از



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پاورپوینت

فرمت فایل : power point (قابل ویرایش) تعداد اسلاید : 31 اسلاید

انبار داده (Data Warehouse) چیست


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه68

فهرست مطالب

مقدمه:

بند 1: رویکرد لیبراسیتی

لیبرالیسم اقتصادی

روشنفکردینی

عدالت در قرآن

با سلام و صلوات بر واپسین پیام آور خدا، پیشوایان معصوم و یاوران، پیشگامان دین کرامت بشر به مثابه ی مکتبی در صراط معنویت،عدالت و آزادی

و سلام خدا بر مهندس بازرگان، دین داری اندیشمند و اندیشه ورزی دردمند، انسانی عامل به اندیشه و اندیشه ناک به عمل

حالا دیگر هزاران سال میگذرد از نخستین روزی که استبداد و اختناق، ابزار هرگونه هیجان و اندیشه را در این سرزمین بطور علنی نه تنها محدود که ممنوع ساخت و از این رو سنتی پدید آمد تا بزرگداشت ها و مناسبات در گذشت بزرگواران و ابسته به عزاداری یگانه فرصت ذکر مناقب ایشان باشد که شاخصه این فرهنگ را در مراسم عزداری حضرت سیدالشهدا می توان مشاهده نمود و البته ملت هوشمند ایرانی در طی این سالیان با گزینش هویت شیعی و با شناخت و درک این سنت تاریخی در عرصه های گوناگون همواره از این فرصت یگانه عزاداری بهره جسته و اعتراض



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

چند سورس در b4a



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، قرعه کشی هفته هفدهم جشنواره مشتریان وفادار (ADSL2+) شرکت مخابرات ایران با حضور مدیرکل حراست، نماینده بازرسی، مدیر امور تجاری، مدیر امور شبکه، مدیرکل بازاریابی، نماینده امور فناوری اطلاعات و نماینده روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در ساختمان امور تجاری برگزار و طی آن برندگان جشنواره وفاداری بهار تا بهاران مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، قرعه کشی هفته هفدهم جشنواره وفاداری بهار تا بهاران، امروز سه شنبه 18 خردادماه برگزار و بر اساس نتایج  این قرعه کشی، آقایان امین کاملی فر از استان آذربایجان شرقی و حسین کوهی از استان تهران به عنوان برندگان جوایز 250 میلیون ریالی جشنواره مشتریان وفادار شرکت مخابرات ایران معرفی شدند.

همچنین در این قرعه کشی، برندگان جوایز پنج میلیون ریالی به قید قرعه انتخاب شدند که صورت اسامی آن ها به پیوست اعلام می شود:

گفتنی است جشنواره مشتریان وفادار  ADSL2+ شرکت مخابرات ایران ، به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود ، همزمان با بهار انقلاب در سال 1394 آغاز شده و با گذر از بهار طبیعت تا بهار قرآن ( روز عید سعید فطر ) در سال 1395 ادامه یافته و هر سه شنبه، به قید قرعه، 2 جایزه 250 میلیون ریالی و 50 جایزه 5 میلیون ریالی به برندگان اعطا می شود.

اسامی برندگان جوایز 5 میلیون ریالی در هفته هفدهم به شرح ذیل می باشد:

ردیف

نام و نام خانوادگی

نام استان

1

اقدس نعمتی

مرکزی

2

صمد صدوقی

آذربایجان شرقی

3

قاسم واسعی

تهران

4

علی حلاجی

تهران

5

علیرضا سعیدی

کرمانشاه

6

حسین جسور

آذربایجان شرقی

7

مصطفوی شاهسونی

فارس

8

ابراهیم ایلاتی

آذربایجان غربی

9

ابوالفضل فاضلی مصلح ابادی

تهران

10

اسماعیل میرگنجانی

کرمان

11

عبدالله اکرامی

خوزستان

12

زهره انتظاری

خراسان رضوی

13

مهدی شرکتی عتیق

آذربایجان شرقی

14

عبدالمجید رضایی

فارس

15

طیبه ملاحسینی فرد

قم

16

پیمان گرامی

اصفهان

17

مریم زمانی

تهران

18

محمدجواد موسوی

خراسان رضوی

19

نفیسه خلیل اکبر

اصفهان

20

صادق هزاریان

خوزستان

21

زینب زمانی

قزوین

22

صفیه نوری

کرمان

23

علیرضا لاور

یزد

24

ناهیده آیدنلو

آذربایجان غربی

25

حسن آبخو

خراسان شمالی

26

هادی نظری

ایلام

27

حسین احمدی

قم

28

مسلم فرزین

خراسان رضوی

29

کـیارش ارغنده

خوزستان

30

فاطمه مانی بالائی

تهران

31

بهتری صالحی خلاری

فارس

32

مردانی

گلستان

33

جابر سمائی آبی بگلو

اردبیل

34

مرتضی حمیدی

مرکزی

35

محمد استواری

آذربایجان شرقی

36

حامد اولیائی

سیستان و بلوچستان

37

جواد ثباتی

چهارمحال و بختیاری

38

فرشتههاشمی

مازندران

39

پویا پیرمحمدی

کردستان

40

محمدعلی صفرزاده

اصفهان

41

مهدی شرقی گورابی

گیلان

42

سیدرضا باقری

همدان

43

اسماعیل هدایتی

سمنان

44

مهناز شیخ

زنجان

45

علی اصغر تقیان

خراسان جنوبی

46

اسماعیل موسائی

بوشهر

47

قباد شهبازی

کرمانشاه

48

منیر مهاجری

لرستان

49

داریوش نادری

هرمزگان

50

مرضیه قرخلو نره

کهکیلویه و بویراحمد

لینک خبر



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه39

فهرست مطالب

ماتریالیسم

آیا انسان بالفطره الهی است یا مادی ؟

سابقه تاریخی

ماتریالیسم در دوره اسلامی

ماتریالیسم در قرون جدید

ازلیت ماده

خدا یا آزادی ؟

تصادف ، خدا ، علیت ؟

موضوع بحث ، علل گرایش به مادیگری ( ماتریالیسم ) است . اول باید مادیگری ( ماتریالیسم ) را که موضوع بحث امروز ماست ، از نظر اصطلاح&rlm متداول فعلی تعریف کنیم و حدود آن را بیان نماییم ، سپس وارد بحث شویم&rlm . واژه ماتریالیسم استعمالات مختلفی دارد که همه آنها - اکنون که درباره&rlm علل گرایش به ماتریالیسم بحث می&rlm کنیم - نمی تواند موضوع بحث ما باشد . مثلا گاهی ماتریالیسم می&rlm گویند و مراد مکتب اصالت ماده است ، اما به این&rlm معنی که ماده یک امر اصیل و یک امر واقعی در جهان هستی است ، نه یک&rlm امر فرضی و ذهنی و نمایشی و ساخته ذهن ، در مقابل ایده&rlm آلیسم که منکر واقعیت ماده است و آن را مخلوق ذهن بشر می&rlm داند . اگر ماتریالیسم را به این معنی&rlm بگیریم باید همه الهیون را - چه مسلمان و چه غیر مسلمان - ماتریالیست&rlm بخوانیم ، زیرا اینها همه ماده را که واقعیتی است در بستر زمان و مکان ، و حقیقتی است متغیر و متحول و متکامل و محسوس و ملموس ، امری عینی و ماورای ذهنی و ذی اثر می&rlm دانند . مادی بودن و ماتریالیست بودن به این&rlm معنی با مسأله خدا و توحید منافاتی ندارد ، بلکه عالم ماده و طبیعت به&rlm
عنوان یک واحد کار و یک واحد مصنوع ، بهترین وسیله برای&rlm
شناسایی خداوند است . اراده حکیمانه خداوند در جریان همین تحولات مادی&rlm
کشف می&rlm شود . قرآن کریم پدیده&rlm های مادی را به عنوان آیات الهی یاد می کند . و گاهی این کلمه استعمال می&rlm شود و مراد از آن انکار موجود ماورای ماده&rlm
است ، یعنی مکتب انحصار ، مکتبی که هستی و نظام وجود را در انحصار ماده&rlm می&rlm داند و هستی را در چهارچوب آنچه در تغیر و تبدل است و در بستر زمان و مکان واقع است محدود و محصور می&rlm کند و آنچه را که از چهار دیواری تغیر و تبدل و احساس و لمس بشر بیرون است ، منکر است و معدوم و نیست&rlm می&rlm پندارد . اکنون بحث ما پیرامون علل گرایش به این مکتب یعنی مکتب انحصاراست&rlm که چطور شد گروهی از بشر طرفدار انحصار گشتند و به مکتب نفی گراییدند و در صدد انکار خدا برآمده ، بیرون از جهان ماده را نیست پنداشتند .



دریافت‌فایل